Scouting Pastoor Simonsgroep

Loon op zand

Scouting PSG staat al meer dan 30 jaar voor uitdaging!

Bij Scouting besteden kinderen en jongeren hun vrije tijd op een actieve en uitdagende manier.

Scouts hebben veel plezier met elkaar en leren samen te werken en respect te hebben voor de ander. Kinderen en jongeren ontwikkelen zich bij Scouting op een natuurlijke manier tot zelfstandige mensen en krijgen de ruimte om te ontdekken en te leren.

Via deze website houden we je op de hoogte van alles wat er binnen onze Scoutinggroep gebeurt. Natuurlijk vind je hier ook alles over Scouting in het algemeen, de groep, hoe je een keertje kunt komen kijken en jeugdlid of vrijwilliger kunt worden.

Wie zijn wij
Scouting is in Nederland de grootste jeugd- en jongerenorganisatie. Scouting biedt een leuke en spannende vrijetijdsbesteding en voor ieder kind een veilige en leerzame speelomgeving en uitdagende activiteiten voor jongeren.

In Loon op Zand is de Pastoor Simonsgroep al ruim 25 jaar actief als Scoutinggroep.

Op deze website maak je nader kennis met de Pastoor Simonsgroep. Van hoe het allemaal begon in 1994 tot de huidige gang van zaken binnen de vereniging.

Benieuwd naar wat Scouting nu precies is? Ook dat lees je hier!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die graag een aantal uren per week lekker bezig zouden willen zijn met het spel van Scouting en de begeleiding van onze enthousiaste jeugdleden.

Maar ook mensen die het leuk vinden om wat klusjes te doen samen met ons om ons mooie gebouw te onderhouden zijn meer dan welkom.

Voor aanmeldingen en informatie over scouting PSG klikt u Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor informatie m.b.t. verhuur

Wilt u ons gebouw huren klikt u HIER

voor te huren materialen klikt u HIER

Scouting P.S.G. on ...........

Groepsactiviteiten

PSG

De volgende groepsactiviteiten staan gepland voor seizoen 2022/2023

• .

Kom vrijblijvend eens kijken bij onze vereniging, dit kan 3x gratis.

Aanmelden klik hier   3x gratis komen kijken !

Ervaar en beleef het gevoel van Scouting,

Durf jij de uitdaging aan !

laat je uitdagen

Sponsor onze club

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Als u bestelt via sponsorkliks dan steunt u ook Scouting Pastoor Simonsgroep.

Door op bovenstaand logo te klikken kunt u bestellen bij zeer populaire webshops.

Wij krijgen als vereniging een percentage van wat door u via deze link bestelt wordt.

Snel, Safe en Simpel dus bestel en U steunt Scouting PSG alvast bedankt voor uw steun aan onze vereniging.